måndag 22 augusti 2011

Koncept

Natural Health Care byggar på konceptet, att vi människor har en inbyggd självläkande kraft i oss. Denna kraft försöker hela tiden att få oss i balans.

I bland kan kroppen inte helt klara det själv utan måste få hjälp av medicinska impulser.

Jag betraktar kroppen som ett tempel, man skall ära och använder naturliga ämnen som homeopati, fytoterapi, örter m.m.

När en patient kommer till mig, startar vi en konsultation med att göra en anamnese tillsammans, dvs. du beskriver din sjukdomshistoria från födseln till nu.

Jag användar mig av tungdiagnos, analys av iris och naglar.

Tillsammans planlägger vi en behandling med naturmedicin, ändring av ev. kostvanor och input till att få kroppen i balans.

Kom i håg att det är DU som har ansvaret för ditt liv och endast DU som kan ändra det!

Jag coachar dig och hjälper dig igenom hela processen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar